پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3170
-
الف
+

توضیحات امین زندگانی درباره 14 اینچ

امین زندگانی مجری برنامه «14 اینچ» به ارائه توضیحاتی درباره برنامه اخير 14 اینچ پرداخت.

امین زندگانی مجری برنامه «14 اینچ» به ارائه توضیحاتی درباره برنامه اخير 14 اینچ پرداخت.

به گزارش خبرنگار آی‌فیلم، روز جمعه برنامه «۱۴ اینچ» با اجرای امین زندگانی و با میزبانی از کارگردان و بازیگر مجموعه تلویزیونی «آیینه» روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفت.

در این برنامه زندگانی سهواً کلمه‌ای را بیان کرد که با واکنش‌های منتقدانه‌ای از سوی مخاطبان شبکه آی‌فیلم همراه بود. در همین ارتباط امین زندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌فیلم گفت: برنامه «14 اینچ» یک برنامه تولیدی است و گاها پیش می‌آید که در بین ضبط دو آیتم شوخی و صحبت‌هایی رد و بدل می‌شود که یک پیش‌زمینه ذهنی را برای صحبت‌های‌مان ایجاد می‌کند. کلمه یا جمله‌ای که سهواً گفتم، هم براساس چنین شرایطی بوده و قطعا مکالمه‌ای در پشت صحنه وجود داشته که می‌توان با رجوع به آن مکالمات لحظه ضبط را پیش برد.

وی در ادامه یادآور شد: کلمه‌ای که عنوان شده (دختر ترشیده) یک لفظ قدیمی است. همه زنان کشورم محترم هستند و اگر از حرف من خاطرشان آزرده شده، عذرخواهی می‌کنم. 

گفتنی است برنامه «14 اینچ» هر هفته میزبان دو نفر از بازیگران سریال‌های خاطره‌انگیز رسانه ملی است که جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۰۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این برنامه را شنبه ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

خاطره بازی در «۱۴ اینچ»

مشاهده و دانلود برنامه «۱۴ اینچ»

۱۴ اینچ، روایت آی‌فیلم از سریال‌های خاطره‌انگیز

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر